کاراته بر روی کاغذ
آمار بازدید
بازدید امروز => 113
باردید دیروز => 277
بازدید هفته => 590
بازدید ماه => 575
بازدید سال => 3701
بازدید کل => 40187
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

به نام خدا

کمیته فرهنگی انجمن شوتوکان wskf استان اصفهان در اقدامی جالب و بی نظیر در نظر دارد اولین نشریه تخصصی کاراته را به صورت فصل نامه به جامعه کاراته وعموم ورزش دوستان و ورزش کاران تقدیم نما ید.

در مصاحبه اختصاصی با آقای جواد محمدی مدیر مسئول نشریه ایشان هدف از نشر این فصل نامه را شناساندن فرهنگ کاراته به جامعه دانست .

وی افزود برای انتخاب نام برای این نشریه به جمع بندی نهایی نرسیده و در تلاشیم تا نامی پر محتوا و مرتبط با کاراته را برگزینیم
ایشان در پاسخ به این سوال که همکارانتان صرفا کاراته کار هستند! گفت : در نشست با افراد خبره در زمینه خبر و مطبوعات به این نتیجه رسیده ایم که با فراخوان در میان کاراته کاران استعدادها یی در این زمینه را شناسایی و همکاری خود را به صورت تخصصی گسترش دهیم .
در همین راستا آقای مجید نظارتی زاده که سابقه خبر نگاری و کار با مطبوعات رادارد را به عنوان سر دبیر نشریه و کلیه کاراته کاران را به عنوان خبر نگار و عکاس افتخاری برگزیدیم .
در پایان جمله را برای انتشار در این فصل نامه بیان نمود و از عزیزان کاراته کار خواست تا جمله زیر را کامل نموده و به رایانامه JM.KARATE2@GMAIL.COM ارسال نمایند .
از کاراته یاد گرفتم که ..........

ارسالی توسط => سینا



[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 12:33 ] [ سینا و تینا ]

10 نوشته برتر